Rågat Mått

Idag var måttet rågat!

Inte för mej men för min unge❤

Jag tänker på hur jag har tagit ställning till olika senario genom åren!

När jag var 20 var jag stark i sinnet och tyckte mycket.... men hade inte riktigt modet att följa upp.

När jag var 30 tyckte jag också mycket, livet var härligt men vågorna gick höga!

När jag var 40 var livet fortfarande härligt och jag var lite mer följsam😊
Jag visste vad jag ville men kompromissade och fick lugn!

Har nyss fyllt 50 och är mer 
målmedveten än vid 20..... kompromissar mindre, vet vad jag gillar, vet vad jag inte gillar OCH står för det !  Heja livet❤ men även FAN det är ibland för jävligt🙈

Heja alla mina barn❤
Alla fyra har fått sin beskärda del av ljus och mörker, men jag tror att alla hittar sin hamn till sist😊

❤❤❤❤

När jag ser nästa generation starka personligheter så är det solklart😊☀
Det kommer bli så bra som det bara kan bli 👌👌👌

Leo som ska laga mat till mej när jag blir gammal❤

Kommentera här: