Barn

Att vara mamma till 4 barn betyder 4 olika sätt att kommunicera!

Endast 1 av mina avkommor har ploppat ut som en kopia av mina gener.  Man kan tro att hon är min favorit just av den anledningen MEN...
Alla ens barn har olika platser i hjärtat, och är alla ens barn betyder olika för att dom just är helt olika genuppsättningar!
Samma mamma o pappa men ändå helt olika !

Reflekterar över detta idag för att min äldsta bad för några dagar sen om egentid och alla mina porer fylldes med oro!  Köpte rosor (3) rosa-röda och körde till hennes hus i förmiddags.  Tror hon låg i sängen när jag ringde på (sjusovare har hon varit sen födsel) kl halv 11, lillplutten öppnade
😍
Vi tog ett snack!!

Hon är arg?!
Hon vill ha det på sitt vis!!
Hon har inte släppt dåtiden!!
Hon tycker vi gjorde en massa fel dåå!!

Jag håller med!
Allt är inte så enkelt som jag tycker det borde vara!

Alla vi i familjen har tagit oss igenom kriser på olika sätt, vissa snabbt och andra har dragit ut på processen.
Bra eller dåligt? Ja men olika individer-- olika processer !

Lite högljutt.... lite tårar.....massa synpunkter❤️

Som mamma blir man tårögd och förlåtande lika snabbt som man blivit förbannad o slagit näven i bordet !

Det går inte att ändra dåtiden, men man kan påverka hur man vill ta i tu med framtiden 👍

I morgon är det första dagen på ett nytt år, 2017, och jag tänker ta vara på alla tillfälle till välmående 😍

Kommentera här: